17/04/15

Haul marec 2015






Síce s menším oneskorením, ale predsa je tu môj prvý haul článok.





Oblečenie a doplnky:


Rifle s vysokým pásom : Bershka
Na tieto rifle som si robila zálush v H&M, lenže mi boli veľké a na výlete v Bratislave som navštívila Breshku a našla som ešte krajšie, tak som neodolala!

Tričko: Shana
Shana je môj obľúbený obchod a pri každej návšteve si niečo kúpim.


Biele hodinky : Ali express
Čierne hodinky: Ebay
Hodiniek nikdy nie je dosť, no aj tak nikdy neviem, koľko hodín ukazujú :D 

Kozmetika:

 Voňavka Love Potion : Oriflame
Na voňavky mám slabosť a stále musím mať aspoň 4 otvorené, pretože po čase ma prestanú baviť.

Deodorant s malinou a citrónovou trávou: Balea
Milujem ich vône!

Nálepky na nechty: Gate
Ani neviem, prečo som si ich kúpila, proste sa mi páčili :D

Špirála Veryme: Oriflame
Jedna z mojich obľúbených

Korektor so štetcom: Avon
Už dlhšie som chcela korektor so štetcom, tak uvidíme, čo to dá.

Sérum na poškodené končeky: Avon
Jedno mám z Oriflame (recenzia) , ale chce to zmenu!

10 komentárov:

  1. Ahojky, ohledně toho Avonu o žádné 25% slevě nevím, možná v ČR je jiná akce :)
    Ty rifle a tričko jsou moc krásné a ty bílé hodinky jsou super nápadité :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahaa promiň :D Ten slevový kupon platí do 24.5.2015 :) A takovou slevu na božský produkt ráda uplatním ještě jednou :D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé, ty hodinky jsou originální, takový jsem ještě neviděla :) A hrozně se mi líbí rifle i tričko.
    Tu řasenku Very Me z Oriflamu jsem měla asi 3x a byla jsem s ní moc spokojená, řasy mi dělala krásný

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie hodinky sú vtipné :D ale krásne aj tie druhé, všetko :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty bílé hodinky jsou LUXUSNÍ. Panebože, ty jsou vážně úplně dokonalé :) Nemůžu od nich odtrhnout oči a to tričko mě vzalo taky ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tie hodinky naľavo úplne božie. Len ja som dochvíľna dosť takže mne by boli zbytočné ale aj tak ich chcem.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty dziny jsou uzasne, a ty bile hodinky velmi napadite :-)

    OdpovedaťOdstrániť