06/08/15

TAG: Pesnička

Na blogu Aďulik Sun som našla tag na tému pieseň, ktorý ma veľmi zaujal a pri jeho čítaní sa mi v mysli začali hneď vybavovať pesničky, ktoré by som označila ja, tak som sa rozhodla, že sa s vami podelím o moje hudobné "úchylky".




1. Pesnička, ktorá ťa rozosmeje 


To proste musíš počuť! :D 



2. Pesnička, ktorá ťa núti napísať Milujem ťa
Pri tejto piesni som rozmýšľala asi najdlhšie, pretože milovať je silný a hlboký cit, ktorý som zatiaľ nikomu nenapísala... Preto som sa rozhodla pre pieseň od Eda Sheerana 


3. Pesnička, ktorá ti pripomína domov 
Proste... VÝCHOD! :D



4. Pesnička, ktorá ti pripomína detstvo 
Tu som nezaváhala ani chvíľu a vybrala song, ktorý je celým mojím detstvom 


5. Pieseň, ktorá sa ti páči, no umelca nemáš rada
Kto ma pozná, tak vie, že Celeste Buckingham nepatrí k mojim obľúbenkyňam, no jej najnovší singel sa jej skutočne podaril.



6. Pieseň, pri ktorej sa ti páči text 
Takýchto piesní je neskutočne veľa, ale ako prvá mi napadla od Imagine Dragons, pretože v poslednej dobe na nich dosť fičím.


7. Pieseň, ktorá ťa ráno prebudí 
Nechápem logiku ľudí, ktorí vravia, že na budík si nikdy netreba dať obľúbenú pesničku, pretože sa ti zhnusí. Ja som názoru, že keď si dám na budík pesničku, ktorú mám rada a páči sa mi, tak sa mi bude lepšie vstávať. Teda, určite lepšie, ako keby mi mal mobil len nepekne pípať. 
Je pravdou, že tóny budíka si mením pomerne často, hlavne keď chodím do školy a potrebujem ho dennodenne, pretože po čase ma pesnička začne nudiť a stane sa, že ju začnem ignorovať a potom ráno zaspím :D 
No momentálne ma budí tento song 


8. Pesnička, ktorá ti pripomenie najlepšie kamarátky 
Hmm, keďže som pred nedávno o najlepšiu kamarátku prišla, tak túto otázku nechávam prázdnu... 

9. Pieseň, ktorá ťa núti plakať 
Nemám pesničku, ktorá by ma vyslovene nútila plakať, ale keďže som si nedávno prešla nie svetlým obdobím môjho života, tak som si našla jednu smutnú, ktorú som dookola počúvala.


10. Pieseň, ktorá ti pripomenie tvoju osamelosť 
I´ve always been an unusual girl... jedna veta z tejto piesne, ktorá ma úplne vystihuje 



11. Pesnička, ktorú rada spievaš 
Viete, čo je zaujímavé? Že ja spievať neviem, ale aj tak spievam, haha :D Ale len tak doma, sama pre seba. Najčastejšie ale to, čo ide v rádiu. 
Ale ak si mám vybrať jednu... Tak to bude možno pre niekoho trošku zvláštny výber, ale ja osobne veľmi inklinujem k východu. 






1 komentár:

  1. Jéééj :) Väčšinu pesničiek i poznám a taktiež sa mi i páčia :) Lana Dey Ray :) Ride :)

    Týmto by som ťa veľmi pekne chcela pozvať do mojich dvoch práve prebiehajúcich GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť