18/10/15

Recenzia: Čistič štetcov (Ebelin)

Čistič kozmetických štetcov Ebelin


Popis produktu: Čistič kozmetických štetcov Ebelin spoľahlivo odstraňuje zvyšky kozmetiky a nečistoty z práškových produktov. Štetinky zanecháva mäkké, lesklé a príjemne voňavé. (100ml)

Spôsob aplikácie: Nastriekajte čistič priamo na štetinky, nechajte pôsobiť a zvyšky utrite to papierovej servítky. 

Cena: 4-5€ (DM)

Čistenie štetcov som nikdy neriešila nejako špeciálne. Stále som si vystačila s vodou a nejakým tým mydlom, až pokiaľ som si neprečítala, že to štetcom viac škodí ako pomáha. Týmto sa Vám chcem, moje krásne ružové štetce, takto verejne ospravedlniť za všetko zlo, ktoré som Vám takýmto nedbalím čistením spôsobila. Preto som sa rozhodla vyhľadať nejaký produkt na to určený a do oka mi padol práve tento od Ebelin. A spravila som dobre. 

Túto krásne fialovú tekutinu som nastriekala na štetce, nechala chvíľu pôsobiť, ale pre istotu som tomu trošku pomohla a štetinky pošúchala, ako keby som si umývala vlasy. Po krátkej chvíli som štetec vyutierala do kuchynskej servítky a bola som prekvapená, koľko špiny z neho zišlo. Pri ploskom štetci som postup zopakovala ešte raz, aby bol naozaj dôkladne čistý. 
Co sa týka vône, najprv som bola mirne nedôverčivá, pretože pri striekaní mi to až príliš voňalo za alkoholom, ale na štetcoch to zanechalo úplne iný efekt  - krásnu vôňu, presne ako hovorí popis. 
Po vyschnutí štetce ako keby ožili. Krásne čisté, krásne voňavé, ešte viac bujnejšie a bez akýchkoľvek vypadnutých štetiniek. 

Na tento produkt nemôžem povedať nič zlé, som s ním veľmi spokojná a vrelo ho odporúčam každej jednej z vás. 

Celkové hodnotenie: 100% 






7 komentárov:

  1. Hezká recenze :) už jsem nad ním v drogerce přemýšlela, ale po této recenzi nejspíš neodolám :)

    Nikys beauty blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zrovna před pár dny jsem si ho koupila a ještě jsem nezkoušela, tak jsem ráda, že je tak super :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky bych si ho chtěla koupit. Někde na blogu jsem viděla i mýdlo určené přímo na mytí štětců. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak určitě si ho koupím, zrovna jsem nad něčím takovým přemýšlela!
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekný článok a konečne je v drogérii niečo na čistenie štetcov.

    inthelaurasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja si štetce čistím čisto s antibakteriálnym mydlom a zatiaľ sa mi tento spôsob osvedčil. :)

    Pozývam ťa na môj blog: http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám doma dva čističe na štetce..jeden zo značky Pupa a druhý tento Ebelin z DM drogérie a môžem povedať že ten z DM je omnoho lepší pri čistení...

    OdpovedaťOdstrániť