31/05/16

Haul Máj 2016

Čas plynie a ako rýchlo a naozaj sa Vám prihováram po neskutočne dlhej predlhej dobe. Je pravda, že toho času veľa nemám, ale blog mi začal chýbať, a preto som sa rozhodla, že sa k tomu opäť vrátim, tak uvidíme, ako mi to pôjde. 

Verím, že som ešte nestratila všetkých čitateľov a mám komu písať príspevky :D







Oblečenie


 Pásikavé tielko: Takko
Keďže ide leto, s letom sú spojené chaty, tak som sa rozhodla kúpiť si toto obyčajné výpredajové tričko, ktoré budem môcť nosiť na chaty a nebude mi ľúto, keď si ho náhodou pri opekačke zničím alebo niečim olejem

Čipkované tielká: Lidl
Z týchto tielok som veľmi milo prekvapená. Lidl nepatrí medzi obchody, kde by som oblečenie nakupovala, pretože ma tam nikdy nič nezaujme a navyše nezvyknú mať veci vo veľkosti XS. Na tieto tielká išla pôvodne mamka a kúpila som si ich ja. Dvojbalenie stálo 6 eur, čo je úplne skvelá cena. Veľkou výhodou je, že nie sú z takej klasickej rozťahanej tielkoviny, ale sú pevné, držia tvar, formulujú postavu a prispôsobia sa jej. A skvelo sa nosia! 

Mikina: Takko
Táto mikina ma zaujala hneď na prvý pohľad. Je úplne jednoduchá, bez kapucne, nie veľmi hrubá, takže na letné večery ako stvorená. Aj keď je to XXS, tak je poriadne voľná.

Tričko s jednorožcami: Primark
Z tohto trička som happy jak dva grepy, pretože je úplne aaaww krásne rozkošnééééé. Dostala som ho ako darček od sestry z Primarku a neviem sa mu vytešiť. 


Cardigan: Takko
Tento asymetrický cardigan s kapucňou mám z detského oddelenia na nejakých 12 rokov. čo je v mojom prípade úplne bežné :D Je z ľahkého materiálu, priesvitný, na leto tá najlepšia voľba. Jeho veľké plus je, že je z nekrčivého materiálu, a preto ho môžete bez problémov napchať do kabelky a nebude vyzerať, ako keby ho zjedla krava.


Šaty: číňak
Z čínskeho obchodu som si nič nekúpila už asi nejaké 2 roky. Jednak preto, že tie obchody neskutočne zdraželi, majú nekvalitné veci a už dávno sa mi nič nezapáčilo. Tieto šaty som si kúpila čírou náhodou v Prešove, keď som mala chvíľku času na vlak. Zašla som popozerať do obchodu a odišla som s týmito šatami. Dala som za nich posledné prachy, ale sú elegantné, zakryjú nedostatky a nie sú z Číny ale z Talianska.

Kozmetika


Ako už napovedá obrázok, všetky tieto produkty sú z AVONu a nejakým zázrakom sa mi ich poradilo vyhrať v tombole. Konkrétne ide o špirálu, púder, extrémne červený rúž a telový olej. Zatiaľ som vyskúšala len rúž a je skvelý.


Dezodorant: Fa
Už je to dlhá doba, čo som od Fa nemala žiaden sprej. Väčšinou používam Garnier, Baleu alebo guľôčkové dezodoranty z Oriflame, ale toto je nejaká limitovaná edícia, má poskytnúť ochranu 48 hodín, tak som zvedavá. Ale získal si ma svojou krásnou ovocnou vôňou, ktorá je svieža a v lete nebude prekážať.

Krém DD+: Mixa
O Mixe sú články snáď na každom blogu a ešte som sa nestretla s negatívnou recenziou. Pre ma je to s touto značkou premiéra, tak snáď nesklame.

Šampón a kondicionér: Nivea
Najobľúbenejším produktom od Nivey je jednoznačne ten ich klasický krém, ale ich šampóny sú tak isto skvelé. Chcelo to už nejakú zmenu, tak som sa rozhodla pre tento regeneračný set. 

Olej na vlasy: Garnier
S týmto olejčekom už skúseností mám a som veľmi veľmi spokojná, preto som sa rozhodla kúpiť si jeden aj do zásoby. Dá sa použiť aj ako ochrana pred tepelnou úpravou ale aj ako klasický olej na suché vlasy. Skvelá vôňa, nezanecháva vlasy mastné.

Olej na vlasy: Loreal
Nie žeby som bola nejaký úchyl na oleje na vlasy, ale moje vlasy sú krepovité, preto sú aj viac suché. Leto klope na dvere a je to obdobie, kedy sú vlasy vystavované slnku, vode, chlóru a iným vonkajším vplyvom, preto si žiadajú zvýšenú starostlivosť. Momentálne používam olejček od Garnier, ale rozhodla som sa pre zmenu, aby si vlasy nezvykli. 

Šampón Panthenol: Dr. Muller
Tento šampón pôvodne dostala mamka, ale povedala som jej, že ona lupiny nemá a že mne by sa hodil, tak mi ho podarovala :D

Laky na nechty: She
S lakmi tejto značky nemám skúsenosti, ale keďže som mala zľavové kupóny, tak bola škoda ich nevyužiť. 

Rozjasňovač: Catrice
Konečne boli moje prosby vyslyšané a našla som nejaký normálny rozjasňovač!!! Netrbliece sa ako diskoguľa, nie je spolu s bronzerom ako ten môj predošlý a už teraz som si istá, že ho budem milovať. 

Brozner: Catrice
Vostuda jak Brno, ale toto je môj prvý vlastný bronzer. Ten minulý mi darovala sestra, ale minul sa mi a dlho som zháňala nejakú alternatívu, až som sa nakoniec rozhodla pre tento od Catrice. 

Odlakovač na naechty. Ebelin
Veľa ľudí sa sťažuje na acetónové odlakovače, ale ja som s nimi spokojná. Odlakujú skvelo aj trblietky, aj pieskový efekt. 

Špirála Super Curler: Rimmel
Na túto maskaru som mala zľavový kupón, nutne som ju nepotrebovala, no aj napriek tomu som si ju kúpila. Ešte som ju ani neotvorila a doteraz netuším, akú má kefku, keďže v drogérii nebol žiaden tester. Dokonca som nečítala ani recenziu, len som si ju jednoducho bezhlavo kúpila.

Makeup FIT Me: Maybelline
Z tohto kozmetického výrobku sa teším asi najviac. Už dlho som po ňom pokukovala a koniec som sa rozhodla pre jeho kúpu, ale keďže som si vybrala svetlejší odtieň, tak ho budem musieť odložiť na zimu. 

Transparentná kontúrka: Essence
Kontúrka na pery je podľa mňa užitočná vec, ale je ťažké nájsť odtieň, aby splýval s rúžom, pretože nejak ma prestala baviť výrazná kontúrka. Až donedávna som netušila, že niečo ako transparentná kontúrka existuje a hneď putovala do mojej kozmetickej zbierky. 

Matný rúž: NYC
V poslednej dobe si nejako fičím na rúžom od NYC, toto je konkrétne tretí. Sú za prijateľnú cenu a tieto matné mi vydržia aj 8 hodín. 

Nude rúž: Catrice
Minule ma v drogérii pochytila neskutočná túžba po nejakom nude matnom rúži a ako prvý mi padol do oka tento od Catrice. A neľutujem. 

Doplnky


 Batôžtek s jednorožcom. Aliexpress
Už dlho som zháňala nejaký batôžtek tohto typu. V NewYorkeri mali pekné, ale chodilo v nich celé mesto, takže som si to veeľmi rýchlo rozmyslela. Začala som hľadať po internete a myslím, že voľba bola jasná.

Plátená taška: Praha
Ak si z času na čas prečítate môj blog, tak zistíte, že Praha je moja lááááska. Nedávno tam boli kamaráti, a keďže som nemohla ísť s nimi, tak sa rozhodli ma aspoň takto potešiť. 


Kvietkované čelenky: Aliexpress
Milujem kvietkované čelenky a konečne som nazbierala odvahu objednať si aj tú veľkú s ružami. Už sa teším, ako si ju vezmem na fesťák.

Gumičky: Takko
Neviem, či len ja som náročná, ale podľa mňa je veľmi ťažké zohnať nejaké fakt dobré gumičky. Viem, že tieto mi raz požičala kamoška a bola som spokojná. Keď som ich uvidela vo výpredaji, jednoducho som neodolala. 

Gumené gumičky: Tedi
Tedi je obchod, kde miniete kopec peňazí za somariny, ktoré vám vôbec netreba, ale jednoducho ich chcete. Tieto telefónne šnúry, ako ich volám, ma stáli euro a je ich tam 10. No nekúp to. A navyše držia :D

Zakladač na karty: Aliexpress
Veľmi dlho som v kamenných obchodoch zháňala nejakú peňaženku na karty a doklady, ale nič pekné som nenašla. Hľadala som na internete a tiež nič, až po pár týždňoch som našla tento rozkošný plyšový zakladač, kde sa zmestí aj občiansky, ISIC či vizitky. Som nadmieru spokojná. 

Fuuuh, nejako sa mi tie moje májové nákupy nakopili, ale tak to vyzerá, keď mi príde výplata. V júni sa chystám na výlet do Varšavy, kam som si tiež šetrila, takže uvidíme, aké kúsky si odtiaľ prinesiem. 
Na ktorý produkt by ste chceli recenziu? 





1 komentár: