04/08/16

Plnšie pery s Color Drama

Obklop sa farbami! 


S rúžom Color Drama to pôjde bez problémov. 


Popis produktu:  Color Sensation prináša nový, super farebný rúž v novom balení - v ceruzke. S polomatným koncovým efektom dostanú Vaše pery nový rozmer. (2g)

Prečo si ho zamilujete? 
  • Ceruzkový formát ponúka až dvakrát lepšiu pigmentáciu ako obyčajné rúže.
  • Vykontúruje a vyplní pery. 
  • Je obohatený o výživné oleje, ktoré dodajú Vašim perám polomatný zamatový finiš. 
Cena: pohybuje sa od 3 eur

Spôsob aplikácie: Pre dosiahnutie najlepšieho efektu najprv vykontúrujte pery ako s ceruzkou a následne postupujte do stredu. 

Poslednú dobu som nejak prepadla mánií rúžov. Už dlhšie som chcela vyskúšať nejaký rúž v ceruzke, ktorý by bol matný ale nie úplne. Bez čítania akýchkoľvek recenzií som sa rozhodla pre rúž Color Drama, konkrétne odtieň 420 In with coral. Je dostupný v 10 odtieňoch, od sladkej ružovej až po dramatickú červenú.


Hneď na prvý pohľad si ma získal svojím balením. Je ľahký, malý, zmestí sa do každej taštičky a nezaberie veľa miesta.
Druhým plus bola jeho koralová farba, ktorá je na leto ako stvorená. Nie som veľkým fanúšikom oranžovej farby a oranžových rúžov už vôbec nie, ale ružovooranžový odtieň som si zamilovala. Možno sa mi to len zdá, ale mám pocit, že farba na perách závisí aj od svetla. Raz mám pocit, že je to skôr oranžové, inokedy vynikne viac ružová.



Výsledný efekt je polomatný krémový, z čoho som úplne nadšená. Vďaka olejovému zloženiu pery nevysúša ako to matné rúže zvyknú robiť. 
Čo sa týka pigmentácia, je úplne skvelá a rúž nie je potrebné nejako vrstviť. Bez problémov stačí jedna vrstva. Trošku sa zvykne vpíjať do zárezov na perách a je preto potrebné venovať vyššiu pozornosť práve týmto problematickým miestam. 


Na perách sa nerozpíja a to dokonca ani vtedy, ak nepoužijete priehľadnú kontúrovaciu ceruzku. 

Za jeho najväčšie negatívum pokladám to, že rúž sa veľmi ľahko otláča a rozmazáva. Stačí, že sa len mierne dotknete pier a už sa otláča. V žiadnom prípade neodporúčam dávať si ho na rande, pretože to dopadne katastrofálne :D 
Vrstvu rúžu je potrebné obnoviť po každom pití aj jedle. 
Výdrž je priemerná, nejaké tie 2 - 3 hodiny, pokiaľ nejete a nepijete. 

Moja spokojnosť: 80%

Rúž nie je v žiadnom prípade dokonalý, ale aj napriek jeho nedokonalostiam ho totálne milujem. Získal si ma vďaka svojej farbe a výslednému, nie veľmi matnému ani nie príliš lesklému, efektu. 
Jeho kúpu určite neľutujem a rozhodla by som sa po ňom siahnuť znova.


8 komentárov:

  1. vyzerá fakt dobre asi ho pôjdem omrknúť :))

    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa veľmi páčia farebné pery na iných dievčatách/ženách avšak na sebe akosi nie. Mám pocit, že mi všetko okrem balzamu pery vysušuje. Tento má ale zaujímavý výsledný efekt a dobrú cenu. Navyše keď píšeš že má v sebe oleje.. Ktovie, možno sa po ňom aj poobzerám.
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
  3. odtieň je krásny a cenovo je dostupná takže super ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Beautiful color! I Love Maybelline!
    www.recklessdiary.ru

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi pekný odtieň. Ja som v drogérii tiež pozerala na tieto rúže v ceruzke, no mám rada skôr produkty, ktoré by sa príliš neotláčali a vydržali mi na perách dlhú dobu.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Rúže používam jedne tmavočervené kvôli súboru. Tento je tiež červený a veľmi sa mi páči matnosť, a keď píšeš že nevysúša pery, tak je to veľké plus. Na dôsledok toho že môj obľúbený rúž od rimmel sa mi už míņa, sa po ňom možno poobzerám

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak tá ceruzka vyzerá inak super! A musí sa aj dobre aplikovať na pery. :) Ja milujem rúže a aj výrazné farby, takže za mňa super! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť