07/12/16

Aussie Frizz Remedy (recenzia)

Tento produkt mám doma už dlhšie a recenziu som stále nejako odkladala, ale konečne nastal čas podeliť sa s Vami s mojimi skúsenosťami s týmto produktom. 




Popis produktu: Ľahký ošetrujúci sprej na vlasy, ktoré potrebujú vyhladiť do hebkosti. S austrálskym jojobovým olejom. 250 ml

Spôsob aplikácie: Naniesť na vlhké alebo suché vlasy.

Cena: cca 7€

Značku Aussie som chcela stále vyskúšať, ale nevedela som sa rozhodnúť, čo si kúpiť, keďže poskytujú naozaj široký sortiment. Na jednom blogu som zahliadla recenziu práve na tento sprej. 
Moje vlasy sú krepovité, vlnité a neposlušné, preto som sa priklonila k tomuto projektu.
A čo si o ňom myslím? 
Dočítate sa v mojom článku na stránke Fashionising.



8 komentárov:

  1. Takýto sprej na vlasy by sa mi hodil ;) super recenzia

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám Aussie ráda, i když nějaké produkty mne zklamaly. Tenhle sprej vypadá fajn. :)
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já mám nejradši od Aussie 3 minutovou masku :)
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento sprej som ešte nemala, no myslím si, že by mohol byť zaujímav

    Čo je dobré to musím mať aj s novou vianočnou GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Long wanted to buy this shampoo))
    www.recklessdiary.ru

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aussie som ešte nikdy neskúšala, ale všetci moji kámkovia o nej básnia, tak by som sa mala poponáhľať :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  7. toto aussie sa chystám tiež otestovať :) som zvedavá na výsledok a dojmi z toho :)

    Tammybeaty

    OdpovedaťOdstrániť