10/02/17

2.narodeniny blogu + narodeninová giveaway / ukončená + vyhodnotenie

Presne 10.februára pred dvoma rokmi bol na mojom blogu publikovaný prvý článok. Aj minulý rok som v narodeninovom článku spravila "ročnú inventúru" a inak to nebude ani teraz. 




Za posledné 2 roky môj blog navštívilo 16 910 ľudí. 

Na blogu bolo doteraz publikovaných 90 článkov. 
Najviac ste čítali článok Kozmetické rozmaznávanie pred Vianocami (adventné kalendáre 2016). Bola som celkom prekvapená, keďže som tento článok ani nemala v pláne vydať, ale zaznamenala som boom v kozmetických adventných kalendároch a chcela Vám uľahčiť prácu, aby ste nemuseli sedieť niekoľko desiatok minút a hľadať ten správny kalendár. 

Do teraz ste mi napísali 734 komentár. 
Najkomentovanejším článkom sa stali moje Kozmetické predsavzatia na rok 2017.

57 je počet ľudí, ktorí sledujú môj blog. 

Ak by som mala vybrať najdôležitejšie momenty za posledný rok, tak jedným z nich by bola zmena vzhľadu blogu a mena. Z Original copy blog sa stal World of Nicol.

Za svoj najväčší úspech považujem spoluprácu so stránkou http://fashionising.cz/. Je skvelé, že web dáva priestor neznámym blogerkám, ktoré majú možnosť zviditeľniť sa. Pre mňa je obrovskou výhodou sloboda prejavu. Nikto mi nediktuje, čo mám písať a o čom mám písať, čo sa pri nejakých spoluprácach často nevidí. 

Ďakujem Vám za podporu, za každé jedno prečítanie a každý úprimný komentár. Verím, že blog budete čítať aj naďalej :) 

A aby som už nekecala, mám pre Vás pripravenú narodeninovú giveaway, ktorá nie je nijako sponzorovaná.


O čo môžete súťažiť? 
  • maska na tvár s minerálmi z Mŕtveho mora od Freeman
  • pilník na nechty z Primarku
  • dlhotrvajúci lesk na pery od Essence
  • krém na ruky od Oriflame, ktorý sa zmestí do každej kabelky
  • selfie make-up od Dermacolu
  • 8 hodinová farba na pery od Cartice
  • lesk na pery od Essence
  • páska pre kreatívne lakovanie nechtov
  • beauty blender

Aby ste sa mohli do GA zapojiť, musíte splniť povinné podmienky:
  • sledovať môj blog prostredníctvom GFC (vpravo v menu Títo krásni ľudia sledujú môj blog)
  • napísať, aké typy článkov čítate najradšej
  • keďže ide o narodeninovú GA, zaujímalo by ma, čo sa Vám na mojom blogu páči a čo nie. Chápem, že niekto tu je možno prvýkrát, ale poteší ma každý postreh. 
  • mať doručovaciu adresu na Slovensku alebo v Českej republike
  • zanechať mail, na ktorý Vás v prípade výhry môžem kontaktovať
Ak chcete zvýšiť šancu na výhru, môžete si za každú splnenú nepovinnú podmienku napísať ďalší komentár:
  • zdieľať GA a pripojiť link
  • dať like na facebookovú stránku blogu a napísať, pod akým menom ju lajkujete
Giveaway bude ukončená 10.marca. Výhercu vyberiem prostredníctvom žrebovania náhodným generátorom kódov. 

VYHODNOTENIE:
Máme nedeľu, 12.marca a je najvyšší čas, aby sme vyhodnotili túto giveaway. Celkovo bolo do súťaže zapojených 13 komentárov. 
Pomocou random.org bolo vyžrebované číslo 11. 

Výherkyňou sa stáva Aura Beauty. Srdečne blahoželám a dúfam, že budeš s výhrou spokojná. 

16 komentárov:

  1. GFC: Soňa Lazorikova
    Email: s.lazorik@gmail.com

    Na tvojom blogu milujem dizajn, jednoduchosť a prehľadnosť. Páčia sa mi recenzie kozmetiky, tie si čítam veľmi rada. A taktiež hauly. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gfc Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Rada ctu clanky o kosmetice a cestovani
    Na tvem blogu se mi libi jak recenze tak Hauly.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fb Eva Richterová Ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratulujem! Tvoj blog je krásny, páči sa mi úplne vo všetkom! :)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC: Karolína Brázdilová
    email: karolbrazdilova@seznam.cz
    Nejvíce se mi na tvém blogu líbí přehlednost a mám ráda články o kosmetice a ještě gratuluji. <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gratuluji k 2 narozeninám ♥ jsme tu teda po první :D ale líbí s emi rozhodně vzhled blogu , to určitě ♥ co mi trochu vadí je styl toho písma, ne jak to ty píšeš, ale jeho styl a velikost :/ líbí s emi články o Lifestyle a taky hauly ♥♥
    GFC - Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    jinka v soutěži mě zaujal Make up od Dermacolu, už delší dobu uvažuji jestli ho koupit nebo ne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Gratuluji k 2 narozeninám ♥ jsme tu teda po první :D ale líbí s emi rozhodně vzhled blogu , to určitě ♥ co mi trochu vadí je styl toho písma, ne jak to ty píšeš, ale jeho styl a velikost :/ líbí s emi články o Lifestyle a taky hauly ♥♥
    GFC - Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    jinka v soutěži mě zaujal Make up od Dermacolu, už delší dobu uvažuji jestli ho koupit nebo ne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. GFC: Klára Odehnalová
    Já nejraději čtu články o kosmetice a různé kosmetické recenze. Na tvé blogu jsem asi po třetí a ráda čtu právě tvé recenze, také se mi líbí vzhled:)
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. FB: Klára Odehnalová
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC: ZdeňkaM
    Nejraději čtu kosmetické články.
    Líbí se mi u tebe recenze ale upravila bych šířku stránky a menu. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Can't able to read that but hope that it will be good :)
    Top rated coupons by Fivestarcoupon.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC: Katarína Sládečková
    sladeckova219@gmail.com

    Najradšej čítam recenzie na kozmetiku, čo považujem aj ako plus. A čo by som zmenila? Blog je svojský, osobný a tak určite nič

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Všetko naj k narodeninám blogu ;) Blog sa mi páči, som tú prvýraz tak zhodnotiť neviem, ale držím palce.
    lapetiteaura@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. GFC: Zuzana Kunecová
    Najradšej mám tie články, ktoré sú o kozmetike :) a ako som si všimla, dizajn blogu máš veľmi pekný a štýl tvojho písania sa mi páči :)
    email: zuzana.kunecova@gmail.com

    A všetko najlepšie k narodeninám!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Všechno nejlepší. :) Líbí se mi recenze a články o cestování. Možná bych uvítala, kdyby se tu objevil třeba nějaký tvůj oblíbený recept na zdravé jídlo. :)

    andreatomanova@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť