29/08/16

Back to school giveaway // Ukončené + Vyhodnotenie

Ja viem, že to na Vás kričí z kalendára, z Facebooku, z letákov, ale je to jednoducho tak. Návrat do školy sa nezadržateľne blíži. Ja mám síce ešte nejaké tie 3 týždne voľno, takže to neprežívam až tak tragicky ako tí, ktorým sa nástup do školy blíži raketovou rýchlosťou. 
Okrem toho, že mám dnes meninový deň, tak by som Vám rada aspoň nejakým spôsobom spríjemnila návrat do školy, tak som si pripravila malú giveaway.




O čo môžete súťažiť? 


  • Pero s dúhou
  • Rúž na pery v ceruzke Color drama v odtieni 420 In with colar. Písala som naňho aj recenziu a úplne milujem jeho krásnu farbu
  • Značkovače do zošitov či učebníc
  • Malý krém na ruky od Oriflame, ktorý sa vojde do každej jednej tašky
  • Rozkošný malý zošit s tučniačikom
Ako sa zapojiť? 
  • Sledovať môj blog cez GFC (nájdete napravo) a napísať, pod akým menom ma sledujete
  • Napísať TOP tohto leta. Je jedno, či to bude TOP miesto, TOP zážitok, TOP človek, TOP drink alebo TOP pesnička :)
  • Email, na ktorý Vás budem v prípade výhry kontaktovať. Pokiaľ sa výherca neozve do 7.dní, bude vyžrebovaný ďalší.
  • Mať doručovaciu adresu na Slovensku alebo v Čechách
  • Za zdieľanie giveaway si môžete pridať bonusový komentár, v ktorom uvediete link, kde ste súťaž zdieľali
Ukončenie GA bude 19.9, pretože je to pre mňa oficiálne prvý školský deň :D

Verím, že tento školský rok bude pre nás všetkých úspešný! 








Som trošku sklamaná, že sa zapojili len 3 dievčatá, ale čo sa dá robiť.

Výhercom sa stáva


Ev srdečne blahoželám! :)

3 komentáre:

  1. Super GA! :)
    Sledujem už dlho ako Ev. a môj mail je hellomynameisev@gmail.com
    Ak by som mala zvoliť asi jednu TOP vec, bola by to zrejme gitara, ktorej som sa toto leto začala konečne viac venovať a zamilovala som si ju :)

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway o Japan Candy box, budem veľmi rada, ak sa zapojíš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  2. gfc: Anna Porubanová
    Top cez tieto prázdniny sa pre mňa stala asi moja izba. Začala som si do nej lepiť fotky s mojimi priateľmi, taktiež fotky z fotobudiek, pridala som farebné vankúše na moju posteľ, dala preč škaredé záclony... a cítim sa tu viac doma. :) Moja izba je TOP!

    anka.porubanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. gfc: júlia pavlíková / jay
    top môjho leta boli večerné rýchle jazdy na aute s kamarátom, teším sa na svoj vodičák, aj keď sa zároveň aj trochu bojím, nevadí. a ďalšia top vec boli nočné prechádzky, neviem, čo z tých dvoch som si obľúbila viac. :))
    juliapavlikova2@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť